الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
فن ومنوعات

ياسمين عبد العزيز تنهار من البكاء.. أنا مش بحب أحمد العوضي أنا بعشقه "فيديو"

ياسمين عبد العزيز
ياسمين عبد العزيز

حلت الفنانة ياسمين عبد العزيز ضيفة مع الإعلامية والفنانة إسعاد يونس في برنامج "صاحبة السعادة"، وحكت لأول مرة تفاصيل انفصالها من أحمد العوضي.

ياسمين عبد العزيز

حديث ياسمين عبد العزيز عن طلاقها من أحمد العوضي

تحدثت لأول مرة الفنانة ياسمين عبد العزيز، عن طلاقها من الفنان أحمد العوضي وأثناء حديثها عنه انهارت من البكاء قائلة: أنا مش بحب أحمد أنا بعشقه، أنا لما حبيت أحمد اكتشفت أني مكنتش بحب قبل كده، وأن أحمد هو أول حب في حياتي، وهو الحب الحقيقي، أنا عملت استخارة وعملت عمرة، ودعيت ربنا اللي عايزه يكون".

 ثم عاتبت إسعاد يونس قائلة: انتى جايبانى عشان اعيط وبتضحكى عليا بحاجات بتوجعنى، مش عارفة أنا بقيت رقيقة كده ليه ما كنتش كده والله".

ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

أكدت ياسمين عن وجود العديد من مقاطع الفيديو المزيفة المركبة لها مع أحمد العوضي على مواقع التواصل الاجتماعي أثناء حضورها سحور في رمضان الماضي مؤكدة أنها لم تقابل العوضي في هذا السحور ولم تراه نهائيًا.

ثم سألتها الفنانة إسعاد يونس سؤال كيف تتصرفي إذا التقت بأحمد العوضي الآن في مناسبة عامة، قالت ياسمين عبد العزيز: "مش عارفة، أنا طول الوقت بهرب، أفتح فيسبوك ألاقي أنا وهو حاضنين بعض، أفتح تيك توك ألاقي عاملين لنا فيديوهات، والحاجات دي بتوجع".

ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

زواج ياسمين عبد العزيز

ردًا على سؤال هل يمكن أن تتزوج مرة أخرى بعد العوضي: "أنا طول عمري متجوزة، أنا عمري ما كنت سنجل من وانا عندي 20 سنة وأنا متجوزة، حتى لما أطلقت على طول اتجوزت أحمد العوضي عمري ما كنت سنجل.. طول عمر اللي متجوز ده مايعرفش يبقى لوحده".
وتابعت:"أنا بحب الحب.. أنا حبيبة ومعرفش أبقى لوحدي، بس أنا أعمل إيه في قلبي دلوقتي؟".

وأكملت: "أي حاجة يجيبها ربنا كويس وخير وأنا راضية، ربنا ما بيعملش حاجة وحشة، البني آدمين هما اللي بيعملوا كل حاجة وحشة ومؤذنين".

ياسمين عبد العزيز

للمزيد اقرأ:

رسالة إسعاد يونس لـ ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي.. بالفيديو