الخميس 25 أبريل 2024 الموافق 16 شوال 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
فن ومنوعات

مش بحب الملابس المكشوفة وربنا يهديني.. لماذا تصدرت أسما شريف منير التريند ؟

أسما شريف منير
أسما شريف منير

تصدرت أسما شريف منير التريند وذلك بسبب المنشور الذي كتبته علي صفحتها خلال الساعات الماضية، وتداوله عدد كبير من رواد السوشيال ميديا.

سبب تصدر أسما شريف منير التريند

حيث قالت اسما شريف منير في منشورها :"مسحت الصورة اللي فاتت وقلت انزل دي بس عشان ساعات شيطاني بيغلبني زي باقي البشر وساعات بحس بذات بعد ما خسيت اني عايزه البس لبس حلو وبناتي كده وافرح اني بقي شكله حلو عليا بس الصح صح مش هقاوح ، انا اصلاً مش بحب البس لبس مكشوف في العادي بس انجرفت ورا الدنيا اللي مش باقيه ، فا هقاوم الاحساس ده وهركز مع نفسي وفي لبسي اكتر وهحاول انقي لبس يكون معتدل وحلو عشان اشجع نفسي والبنات اللي يتابعني انهم يلبسوا لبس حلو في نفس الوقت مش مفتوح ".

وأضافت أسما شريف منير خلال منشورها :" مش عيب ان الواحد يعترف بغلطه وطول الوقت يحاول انه يبقي احسن وبشكر المتابعين اللي لفته نظري بطريقة ذوق .. كل سنة وانتم طيبين وحبايبي ودعمي،  ربنا يفرح قلبنا كلنا ويهدينا ".

يهمك أيضًا |

تفاصيل الحالة الصحية للفنانة ياسمين عبد العزيز

أبرز المعلومات عن أسما شريف منير

اسما شريف منير من مواليد 26 نوفمبر 1987، تبلغ من العمر 33 سنة، حيث ظهرت في التمثيل منذ صغرها برفقة المع النجوم الدراما المصرية ابرزهم عادل امام ووالدها شريف منير، وهي الابنة الكبرى للفنان شريف منير من زوجته الأولى ناهد، حيث درست في الأكاديمية العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحري، ولكنها تمارس التمثيل لشدة الشغف له.

 

اسماء شريف تعبتر من أكثر الشخصيات التى تحب مجال الموضة و الأزياء و التجميل و لذلك هى دائما تقوم بعمل العديد من الفيديوهات المختلفة على الإنستجرام مواقع التواصل الإجتماعى الأخرى و تعمل على تقديم النصائح المختلفة للعديد من الأشخاص المهتمين و المتابعين و قد وصلت إلى حوالى 80 ألف مشترك على قناة اليوتيوب و حوالى 2 مليون متابع على الإنستجرام و بلغ عدد متابعهيا على الفيسبوك حوالى نصف مليون شخص.