الأربعاء 24 أبريل 2024 الموافق 15 شوال 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
تقارير

القصة الكاملة لطلاق بسمة بوسيل وتامر حسني.. ومغردون: «يعيد نفس أزمة والديه»

الرئيس نيوز


تصدرت قصة طلاق بسمة بوسيل وتامر حسني تريند تويتر، بعدما كان الجميع يضرب المثل بقصة حبهم وزواجهم، ثم إنجابهم ٣ أطفال، وقد قامت بسمة بوسيل، بكتابة منشور لها خلال الساعات الماضية، تعلن فيه انفصالها عن تامر حسني، وأنهم يستعدون لعمل أوراق الطلاق.

تعددت التغريدات علي السوشيال ميديا، بسبب هذه القصة حتي تصدر اسم بسمة بوسيل، وكذلك تامر حسني تريند تويتر، يقول أحد المغردين تويتر:"هو مينفعش اتنين يتطلقوا في مصر من غير ما الشعب المصري يتدخل ويقول وجهة نظرة "، بينما يقول مغرد آخر: "عمري ما كنت أتوقع أن اللي بيحصل ده هيحصل لإني كنت بشوف تامر في أي عمل ليه لازم تلاقي اسم بسمة موجود سواء في ديزاين أو ملابس وكل أما يطلع في برنامج لازم يشكر فيها.. يارب يهديهم ويبعد عنهم اي انفصال او أي حاجة وحشة"، وأعرب مغرد آخر عن دهشته مما أثير حول قصة الانفصال وتكرار نفس قصة تامر حسني مع والديه: "الصراحة موضوع غريب جدا!.. يعني نفس المصير اللي عاش فيه تامر حسني وعانى منه وسبب له مشاكل مادية و نفسية من انفصال والديه وهو صغير، كرر فعل ابيه مع أبنائه وبناته.. لأنك محبوب لدينا، حاول إصلاح الأمور بذكاء".

وكانت بوسيل، قد كتبت، في منشور لها عبر الانستجرام: «لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعملي احترام سواء في صور أو فيديوهات، ياريت تبطلوا تبعتولي أي حاجة عشان مش فارقلي أي صور»، مضيفة: «وكمان أحب أعرفكوا إني إحنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضر أوراق الطلاق.. لو سمحتوا احترموا مشاعر كل حد فينا وبطلوا على الأقل تبعتولي أنا أي حاجة.. بالتوفيق للجميع».