السبت 20 أبريل 2024 الموافق 11 شوال 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
فن ومنوعات

بعد انسحابها من السوشيال ميديا.. مظاهرة في حب شيرين عبد الوهاب علي تويتر

الرئيس نيوز


أكثر من ١٠ آلاف تغريدة في حب المطربة شيرين عبد الوهاب، انتشرت علي تويتر، وذلك بعدما قررت المطربة غلق جميع حساباتها علي السوشيال ميديا، وطالبها العديد من جمهورها بالرجوع مرة أخري، حيث تم تفعيل هاشتاج "رجعي حساباتك يا شيرين".

وتقول إحدي مغردات تويتر في رسالة لشيرين عبد الوهاب :"يمكن  قرارك فالتعامل مع السوشيال ميديا  فيه راحة  لكي.. والهشتاج ليس تدخل في قرارك حيث أنه أمنية من جمهور عريض تم تكوينه  من المحيط للخليج شاف فيكي وطن ودفء و حضورك أو تواصل معاه ولو بشكل بسيط يعنيلهم حياه فوق الحياة".

بينما قال مغرد أخر:" حاجة هقولها، إن سبب حبنا ليكي بغض النظر عن صوتك اللي مش هيتكرر، إنك كنتي مشاركانا كل تفصيلة ف حياتنا إذا كانت زعل أو فرح أو حتى فراغ انتي كنتي جزء أساسي منه".


وعلقت إحدى المغردات:" احنا مش بنضغط عليكي حتي تفتحي الحسابات على قد ما بنعبر لك على اشتياقنا ليكي و رغبتنا اننا نشوفك ناجحة .. حرام صوتك تسمعو عيلتك بس اطلعي عايزين نسمعك احنا كمان غناكي كلامك وحشنا كل حاجة فيكي واحشانا "، بينما قالت أخرى :" اظهري يا شيرين وحشنا صوتك لايف و عايزين نشوفك وحشتنا طلتك البهية اللي بتفرح القلب طمنينا عليكي غيابك طال جدا.. ومش شايفة مبرر لاختفاءك كل الوقت ده بليز ارجعي فرحينا من تاني".