الأحد 19 مايو 2024 الموافق 11 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
فن ومنوعات

تصريحات بسمة بوسيل عن طلاقها من تامر حسنى تقودها لتصدر التريند.. ماذا قالت؟

بسمة بوسيل وتامر
بسمة بوسيل وتامر حسنى

تصدرت بسمة بوسيل طليقة المطرب تامر حسنى المحركات الأولى فى البحث على جوجل، عقب التصريحات التى أطلقتها خلال الساعات الماضية عن علاقتها بطليقها، فى هذا السياق نرصد خلال التقرير التالى أبرز تصريحاتها التى تصدرت بسببها التريند. 

تحدثت بسمة بوسيل عن قرار طلاقها من تامر حسنى وقالت: "أصعب قرار خدته في حياتي هو الطلاق، وده لأنك بتبني حاجات لمدة سنين وفجأة تبقى شايف أنها لازم تتهد، والطلاق صعب لما بيبقى فيه أولاد".

كما تناولت فى حديثها عبر برنامج تلفزيونى على اليوتيوب تصريحات عن أولادها قائلة عنهم: "أنا والأولاد وأبوهم علاقتنا كويسة وكل اللي بيجمعنا هو الحب، ومش بالضروري إننا معرفناش نكمل كزوجين منبقاش نكمل كأصدقاء.. أنا بقعد كتير مع أولادي وباخد رأيهم مش علشان يحلوا معايا المشكلة، ولكن أنا بربي أولادي على البزنس، لأن المدارس مش بتعلمنا اللي الحياة بتعلمه لينا".

وكانت مصممة الأزياء بسمة بوسيل، منذ أشهر، أعلنت طلاقها بشكل رسمي من الفنان تامر حسني، وكتبت عبر خاصية «إستوري» على إنستجرام: «وجعلنا بينكم مودة ورحمة" ده کلام ربنا في الزواج والطلاق، لقد تم الطلاق بيني وبين تامر، وسيظل بيننا كل ود واحترام وربنا يكتبلك ويكتبلي كل الخير، آمين يارب».