الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
فن ومنوعات

"أصله غير طيب ومعدنه سيئ".. علياء بسيوني توجه رسالة لطليقها أحمد سعد

أحمد سعد وعلياء بسيونى
أحمد سعد وعلياء بسيونى

أعلن الفنان أحمد سعد، طلاقه رسميًا من زوجته مصممة الأزياء علياء بسيوني، بعد زواج دام قرابة عامين، وتصدرت القصة منصات السوشيال ميديا.

وظهر أحمد سعد فى أكثر من لقاء ليؤكد أن ريم بسيونى «وش السعد عليه»، ولكن كان مصير زواجهم مثل زيجات كثيرة فى الفن وهى الطلاق.

ووجهت علياء بسيوني، طليقة الفنان أحمد سعد رسالة له اليوم، بعد انفصالهما رسميًا دون إبداء أسباب وطبقًا لرغبة سعد، وفقًا لما أكدته بسيوني في منشور لها عبر صفحتها الشخصية على إنستجرام.

وقالت علياء بسيوني:" الحمد لله على كل شيء.. تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناء على رغبته.. حابة أشكر أحمد جدا على أصله الغير طيب ومعدنه السيئ.. وحابة أقوله شكرا على قرارك اللحظي غير الموفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا".

وأضافت علياء عبر صفحتها الرسمية على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة "إنستجرام": "حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا، وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها، عشان الأسرة دي، وعشان المشوار اللي انا ابتديته ومكنتش حابة انه ينتهي، شكرا على توقيتك الجميل، وانا قاعدة ببنتي 3 أيام وانت مش عارف حاجة عشان مشغول، في الساحل وخروجاته، وبعدها شغلك، أكبر شكر على المقلب اللي خدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمة أن ليها قيمة".

وأضاف زوجة الفنان أحمد سعد قائلًة: "ببني وبضحي وبتنازل عشانها وانت طلعتها ولا تسوي، ربنا معايا انا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت".