الإثنين 13 مايو 2024 الموافق 05 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
تقارير

«اللى رمانى فى السجن حسابه عسير».. نص رسالة ريهام سعيد للمتسببين فى اعتزالها

ريهام سعيد
ريهام سعيد

أثارت الاعلامية ريهام سعيد الجدل خلال الساعات الماضية بسبب منشور لها على الفيس بوك قالت منن خلاله :«حسبي الله و نعم و الوكيل في كل مفتري و في كل افاق ساهم انه يقضي علي مجهود سنين طويله . حسبي الله ونعم الوكيل في الي اتسبب ان البرنامج يتوقف كذا مره و اطفال تموت. حسبي الله ونعم الوكيل في كل واحد ساهم انه يصدر فكره غلط عني و عن شخصيتي ».

تفاصيل رسالة ريهام سعيد للمتسببين فى اعتزالها

وأستكملت :«حسبي الله و نعم الوكيل في كل واحد جاب سيرتي عشان يشدني لمشكله و اطلع في الاخر بتاعت مشاكل لما يكون ليه رد فعل . . حسبي الله و نعم الوكيل في كل واحد وقفت جنبه و اتخلي عني في وقت شده و عارفاهم بالاسم و مش هانسي . حسبي الله و نعم الوكيل في كل واحد مايعرفنيش و قال كلمه وحشه عني ».

وأضافت :« حسبي الله ونعم الوكيل في كل صحفي كتب خبر في عز ازمتي عشان يقضي علي شغلي و اسمي انا ٢٢ سنه مقراتش كلمه كويسه مع اني حققت نجاح غير مسبوق . حسبي اله و نعم الًوكيل  في كل واحد كتب بوست شتيمه عن جهل لما سمع و ماشافش المهم ان كل دول فاهمين انهم انتصروا  غلطانين انا صحيح اعتزلت لكن انتوا  كل يوم يتعرفوني اد ايه انا ناجحه و مهمه و شاطره . عرفتوني قيمه الحياه الحقيقيه و هي العيله و الاولاد وطاعه الله  لكن اوعوا تستهونوا بحسبي الله و نعم الوكيل و الله الحق راجع ».

يهمك أيضًا | تفاصيل محاكمة ريهام سعيد بسبب حسن شاكوش

واختتمت :«اما بقي الي رماني في السجن ظلم ده حسابه عند ربنا عسير انا  سبت ابني عنده شهر من غير رضاعه من غير ما اعمل اي حاجه . انا عملت كتير بس مكنتش مستنيه شكرا بس مكنتش مستنيه برضوا افتري و اذي كده .كتبت الكلام ده لاني تعبت من الافتري الي في كل حته و المصلحنجيه افص ملح و داب  و الناس الي كسبت من ورايا ملايين ورموني في الاخر و خربوا بيتي و سرقوا صفحتي الي عليها ١٥ مليون »