السبت 23 أكتوبر 2021 الموافق 17 ربيع الأول 1443
رئيس التحرير
شيماء جلال
Advertisements

شاهدة عيان تروي تفاصيل واقعة انتحار فتاة "سيتي ستارز"

الخميس 16/سبتمبر/2021 - 01:52 م
الرئيس نيوز
ريم محمود
طباعة

 

كشفت مولي علي شاهدة عيان علي واقعة انتحار فتاة مول سيتي ستارز تفاصيل الواقعة وقائله:" كنا قاعدين انا وبناتي في الدور السادس وسمعنا واحده بتصوت طالعه عالسلم المتحرك للمول افتكرنا طفل وقع علي السلم ".

 

وأضافت :" لقينا الناس اتجمعت علي الاسوار في كل الأدوار بتبص كنا في حالة صدمة وذهول لقيناها وقاعه عالارض في الدور الأول والناس حواليها بتهويلها وناس بتضغط علي صدرها علشان تتنفس .. شوية والشرطة جات والاسعاف".

 

 

تصدرت واقعة انتحار فتاة من الدور السادس في سيتي ستارز تريند تويتر وذلك بعدما قامت  بإنهاء حياتها عن طريق  من الدور السادس.

 

وقال عدد من العاملين في المول أن الفتاة موجودة في المول منذ الصباح وكانت تبكي  بالإضافة إلي أنها كانت بمفردها.

 

وتنوعت التعليقات علي الواقعة حيث قالت سمية محمد :' قلبي وجعني خصوصا لما شوفت جملة بتعيط من الصبح ، ليه معقوله!!!!! محدش حس بغيابها ، محدش شاف بكائها المستمر من للصبح لدلوقت،  معقوله!!!!! ، لا إله إلا الله لا حول ولا قوة الا بالله ، البكاء في وسط الناس صعب ، وقرار الانتحار أصعب ، حسبنا الله في كل شخص وصلها لكدا حسبنا الله فب القلوب القاسيه والدنيا الوحشه دي والله ".

 

بينما قالت سهيلة محمد :" محدش كان قادر يطبطب عليها ويسمعلها و يبقي جنبها من كل الناس اللي كانت شيفاها منهاره بيبصو عليها ويمشو مافيش رحمه كدا بحد خالص ربنا يرحمها ويغفرلها ".


ads
ads
ads
Advertisements
Advertisements
ads
ads