الخميس 28 مارس 2024 الموافق 18 رمضان 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
فن ومنوعات

"قالوا علينا عيلة شاذة".. هيدي كرم ترد على منتقدي ظهورها مع ابنها

الرئيس نيوز

ردت الممثلة هيدي كرم على منتقديها بسبب نشرها لمقطع مصور مع نجلها وهما يمارس رياضة الضغط بينما يحملها على ظهره، مؤكدة أنها تعرضت للكثير من السباب ولكنها رفضت حذف التعليقات المسيئة.

وقالت كرم في مداخلة هاتفية مع برنامج "الحكاية" المذاع على قناة "إم بي سي مصر": "أنا أبني طول عمره رياضي وكان بيلعب كرة وأنا مهتمة أخلية بيحب الرياضة ولعب كورة في نادي درجة تانية في إسبانيا وهو مهتم بالرياضة والجيم".

وأضافت: "أبني تطور ومبسوط بنفسه وقالي تعالي اقعدي على ضهري وأنا هعمل بيكي ضغط قلتله استني نصور الفيديو وانا بحاول أكون مفرحة على السوشيال ميديا وهو عارف وحطيت الفيديو وكتبت عليه ما معناه أنا شيلته وبكرة هو هيشيلني".

وتابعت: "دي مش أول مرة وكل المشاهير بيتشتموا وأنا كنت بمسح التعليقات ولكن أنا قررت أسيب الناس المردي وقررت أني أرد وأنا أقدر أرد رد قوي وجارح ولكن أنا محترمة وبحترم الناس اللي بيحبوني".

وأوضحت: "قلت للناس اللي شتموني أن القرف عندكم أنتوا وهما اعتراضهم كان أنه دا شيء غير محترم وان احنا كدة عيلة شاذة وأن دة حاجة مقززة".

واختتمت: "انا حزينة أن أبني يقرا التعليقات دي وحزينة أن حتى فرحتي بيه وفرحته بنفسه أتقابلت بكل الكم من الهجوم والإهانة مش ندمانة أني نزلت الفيديو وأني مشلتش التعليقات".